kruto

Найкращі сервіси email-розсилок

Email-маркетинг – високоефективна стратегія комунікації з клієнтами. Листи перетворюють потенційних клієнтів на реальних покупців, а разових покупців – на лояльних, захоплених шанувальників, які регулярно купують ваші продукти або послуги.

Найкращі сервіси email-розсилок

Незважаючи на зростання популярності соціальних мереж і спаму електронною поштою (який, до речі, ніколи не був хорошою маркетинговою стратегією), email-маркетинг залишається найефективнішим способом спілкування і підвищення лояльності клієнтів. Email – канал комунікації №1. Чи знаєте ви, що щонайменше 99% користувачів щодня перевіряють свою електронну пошту? Цього не можна сказати ні про який інший канал зв’язку.

Розсилка може інформувати клієнтів про новинки в магазині, нові статті в блозі або свіжі акції. Вона також може зіграти важливу роль у вашій стратегії онлайн-маркетингу, підвищуючи впізнаваність бренду. TutHost ділиться добіркою сервісів, з якими налаштувати розсилку буде просто.

Навіщо потрібен сервіс email-розсилок?

Використання служби email-розсилок необхідне для швидкого зв’язку з клієнтами. Підключення автоматизованого сервісу має багато переваг, зокрема:

Найкращі сервіси email-розсилок
  • Недорогий спосіб комунікації. Багато служб дуже дешеві або навіть безкоштовні для використання, і здатні охопити тисячі адрес.
  • Високі шанси, що ваше повідомлення прочитають. Дослідження 2019 року показало, що в усьому світі налічується близько 3.8 мільярда активних користувачів електронної пошти, водночас високий відсоток дорослих заглядають у поштову скриньку щодня.
  • Гнучкість налаштувань. Ви можете легко автоматизувати і налаштувати кампанії розсилок, щоб адаптувати і персоналізувати контент для окремих груп аудиторії. Неможливо охопити тисячі клієнтів, надсилаючи листи вручну.
  • Вимірюваність. Більшість сервісів розсилок надають аналітику, яка допоможе чітко визначити, наскільки ефективні листи з погляду кліків, відкриттів і покупок.
  • Орієнтація на дію. Ви можете створювати різні листи для досягнення певних дій від клієнтів: провести опитування, надати додаткову інформацію, підштовхнути до покупки на сайті.
  • Доступність. Дедалі більше людей переглядають електронні листи на мобільних пристроях, тому швидко отримують вашу інформацію.
  • Готові шаблони. Вам необов’язково думати над дизайном листа і найкращим розміщенням інформації. Багато сервісів надають готові шаблони або прості конструктори.

Швидкість роботи з сервісом розсилок у рази вища, ніж надсилання листів з особистої або корпоративної пошти.

Які бувають сервіси розсилок

Ви знайдете велику кількість сервісів розсилок, які, на перший погляд, пропонують різні функції. Однак усі їх можна розділити на 3 великі категорії:

  • Маркетингові сервіси. Їхній функціонал дає змогу швидко завантажити базу адрес і створити розсилку. Редагувати дизайн можна в простому редакторі, перетягуючи блоки. Багато сервісів надають доступ до аналітики, але поглибленої статистики щодо переходів на сайт і конверсій у ній немає.
  • Сервіси “маркетинг +” або “маркетинг CRM”. На додаток до стандартних маркетингових служб вони надають детальну аналітику, в якій ви можете подивитися статистику за кожним клієнтом, включно з переходами на сайт, авторизацією, додаванням товарів до вибраного та оформленням замовлень. Ця інформація допоможе сегментувати клієнтів і створити окремі розсилки для кожної групи: тих, хто перейшов на сайт, але нічого не купив, або тих, хто додав товари в обране, але не оформив замовлення.
  • Плагіни розсилок. Це не самостійні сервіси, а плагіни, що вбудовуються в різні CMS або CRM-системи. Їхньої функціональності вистачить, щоб запустити невеликі кампанії, але без можливості гнучкого налаштування і перегляду поглибленої аналітики.
Найкращі сервіси email-розсилок

Сервіси категорії “маркетинг +” надають найбільш просунуті послуги, тому рекомендуємо обирати саме їх.

З чого почати вибір інструменту email-розсилки

Щоб вибрати сервіс, що відповідає вашим завданням, проведіть невеликий аналіз:

  1. Оцініть, як часто ви збираєтеся надсилати листи. Чи будуть це регулярні розсилки кілька разів на тиждень, чи епізодичні кампанії, приурочені до свят та акцій?
  2. Чи будете ви експортувати наявну базу даних, чи вам потрібна форма підписки для збору адрес?
  3. Які елементи будуть включені в листи? Чи потрібно їх налаштовувати, наприклад, рекомендовані товари, карусель, таймер тощо.
  4. Відповіді на ці запитання допоможуть зрозуміти, чи відповідає функціонал сервісу вашим вимогам. Уважно вивчіть функції, які пропонує обрана платформа.
  5. Зверніть увагу на аналітику, яку пропонує служба. Вам достатньо простої статистики, чи важливо отримувати поглиблені дані про дії клієнтів після отримання листа?
  6. Не останню роль відіграє і вартість. Сервіси пропонують різні ціни, тому співвіднесіть тарифи зі своїм бюджетом на email-маркетинг.

Вибір сервісів email-розсилок величезний. У них багато спільного, але є й суттєві відмінності. Пропонуємо вам список найкращих, на наш погляд, інструментів.

Сервіс розсилки листів SendPulse

Найкращі сервіси email-розсилок

SendPulse – один із найпопулярніших сервісів. Він дає змогу створювати розсилки по email, web push, надсилати SMS-повідомлення, працювати в месенджерах. З SendPulse також можна створити чат-бот.

Можливостей сервісу достатньо, щоб побудувати весь процес email-маркетингу:

  • зібрати клієнтську базу;
  • створити шаблони листів;
  • зробити розсилку;
  • переглядати аналітику.

SendPulse дає змогу налаштовувати тригерний ланцюжок листів залежно від дій користувача на сайті. Це можуть бути 2-3 листи, які підштовхнуть клієнта до завершення замовлення або повторної покупки. У такий ланцюжок можна вбудувати SMS або пуш-повідомлення в браузері.

SendPulse також пропонує:

  • Конструктор листів і 130 безкоштовних шаблонів, які можна змінювати. Блоки можна міняти місцями, додавати YouTube-відео, кнопки CTA. Шаблони адаптивні й мають чудовий вигляд на будь-яких пристроях.
  • Конструктор форм для збору адрес. Створюйте фіксовані або плаваючі форми, спливаючі вікна з можливістю додати зображення, поля, кнопки, чекбокси. Налаштовуйте кольори та шрифти на свій розсуд.
  • Інструмент Automation 360 для автоматизації воронки продажів. Налаштовуйте авторозсилки залежно від дій користувача на сайті.
  • Чат-боти для Instagram, Telegram, Facebook, WhatsApp.
  • Конструктор лендінгів.
  • Безкоштовну CRM для маркетингу і продажів.

Підтримка працює в режимі 24/7, а для знайомства з сервісом є база знань, навчальні відео та блог. Сервіс багатомовний. Безкоштовний тариф дає змогу зібрати базу з 500 підписників і надіслати 15 000 листів на місяць. Якщо цього мало, можна вибрати один із 3 тарифних планів: Standart, Pro, Enterprise.

Сервіс email-розсилок MailChimp

Mailchimp – одна з найвідоміших і найпопулярніших платформ email-маркетингу. Ця компанія існує понад 20 років і пропонує клієнтам широкий набір функцій навіть у безкоштовній версії. Істотний недолік – відсутність україномовної та російськомовної версій, але інтерфейс дуже простий.

Найкращі сервіси email-розсилок

Приємна особливість Mailchimp полягає в тому, що якщо ви не готові перейти на платний тариф, але вам потрібно додати деякі функції, можна підключити надбудови з оплатою за кожне використання.

Можливості Mailchimp дають змогу:

  • створювати розсилки;
  • налаштовувати автоматичне надсилання листів;
  • інтегрувати контент у соціальні мережі;
  • працювати з базою передплатників;
  • імпортувати дані в зручному форматі: Google Docs, .csv, .xml;
  • налаштовувати автоматичне оновлення даних;
  • інтегрувати в email-кампанії понад 250 застосунків.

Сервіс пропонує детальну аналітику за вашими кампаніями. Редактор шаблонів пропонує гнучкі можливості: додавання зображень і анімації, кнопок. Доступно понад 300 шаблонів різних тематик. Увімкніть Creative Assistant, щоб штучний інтелект підібрав для вас відповідні шаблони. У Mailchimp також є конструктор форм.

Розібратися з роботою сервісу допоможе велика база знань. Безкоштовний тариф дає змогу надіслати до 1000 листів на місяць без можливості налаштувати розклад і провести А/В тестування. Інші тарифні плани: Essentials, Standard, Premium. Вартість і кількість листів залежить від розміру бази, яку ви вкажете під час вибору тарифу.

Сервіс для розсилок enKod

enKod – сервіс автоматизації маркетингу, що пропонує email-розсилки, push і SMS-розсилки, трекінг користувачів, pop-up вікна. Російськомовний інтерфейс простий навіть для новачків.

Найкращі сервіси email-розсилок

Можливості сервісу включають:

  • простий HTML-редактор із попереднім переглядом повідомлення;
  • створення масових розсилок;
  • тригерні автоматичні ланцюжки;
  • гнучке налаштування листів;
  • багатоканальні розсилки (email, web-push, mobile-push, sms);
  • можливість зберігати великі обсяги інформації;
  • можливість швидко знайти потрібну інформацію в базах даних;
  • трекер відстеження дій користувачів на сайті та в розсилках.

У листах можна налаштовувати товарні рекомендації, пропонувати клієнтам додаткові товари або стимулювати їх зробити повторну покупку. enKod пропонує докладні аналітичні звіти з можливістю встановити фільтри, щоб відстежувати тільки важливі показники.

Сервіс повністю платний, кожен клієнт отримує персонального менеджера. Для знайомства з функціоналом можна подивитися демо-відео.

Сервіс для розсилки листів Campaign Monitor

Campaign Monitor – англомовний сервіс, популярний у Європі та США. В Україні він поки що не набув широкого поширення, бо не має україномовної та російськомовної версії. Серед головних переваг Campaign Monitor – просте налаштування шаблонів шляхом перетягування блоків і можливість інтеграції із зовнішніми сервісами Shopify, Google Analytics, WordPress, WooCommerce, Salesforce, GetFeedback, Zendesk – загальна кількість додатків перевищує 250.

Найкращі сервіси email-розсилок

Основні можливості:

  • редактор з адаптивними шаблонами (понад 100);
  • SMS-розсилки;
  • налаштування автоматизації, сегментація бази, персоналізація листів;
  • форми підписки в різних варіантах – кнопка “Sign Up”, вбудована форма, цільова сторінка.

Campaign Monitor пропонує детальну аналітику за всіма кампаніями і переходами за посиланнями. Є можливість проводити А/B тестування. Ви також можете отримати від сервісу поради щодо поліпшення своїх маркетингових стратегій. Можна інтегрувати Campaign Monitor з Google Analytics, щоб відстежувати успіхи маркетингових кампаній і коригувати їх.

Навчитися працювати з сервісом допоможе велика бібліотека з вибором статей, інфографіки, відео та вебінарів. Однак усі матеріали англійською мовою.

Безкоштовний тариф у Campaign Monitor відсутній. Клієнти можуть обрати серед 3 тарифних планів: Basic з 2500 листів на місяць, Unlimited і Premier. Останні два дають змогу надсилати необмежену кількість листів на місяць.

Сервіс розсилок UniSender

UniSender – популярна платформа розсилок. Крім email-кампаній, можна налаштовувати чат-боти, лендінги, розсилки у Viber і по SMS. Головна особливість – в UniSender можна налаштувати все самостійно або замовити професійне налаштування у менеджерів компанії.

Найкращі сервіси email-розсилок

Можливостей платформи вистачить, щоб зібрати базу email і налаштувати якісну розсилку. Як і в інших службах, пропонується зручний редактор із готовими шаблонами, можливість автоматизації та персоналізації. Налаштовуйте форми підписки і сторінки відписки, проводьте А/В тестування, переглядайте докладні аналітичні звіти.

Безкоштовний тариф включає до 100 контактів і 1500 листів на місяць. Щоб відправляти більше, підключіть тариф Лайт, Стандарт або Преміум. У школі маркетингу UniSender ви знайдете докладні курси з email-розсилок.

Сервіс email-розсилки GetResponse

Найкращі сервіси email-розсилок

GetResponse пропонує інтерфейс 12 мовами, включно з російською. Української версії немає. Платформа пропонує такі послуги:

  • email-маркетинг;
  • SMS-маркетинг;
  • автоматизація розсилок;
  • web push-повідомлення;
  • спливаючі форми та вікна;
  • інтеграція із зовнішніми ecommerce-платформами;
  • онлайн-чат для підтримки клієнтів на вашому сайті;
  • конструктор сайтів;
  • конструктор лендінгів;
  • автореспондери (автоматичні тригерні ланцюжки);
  • сегментація бази контактів.

Редактор GetResponse містить понад 100 безкоштовних шаблонів, які можна налаштовувати. Якщо ви володієте HTML, то можете створити власний шаблон з нуля. Готовий шаблон ви можете подивитися на різних пристроях або надіслати тестовий лист. У редакторі форм доступні готові шаблони, а також можливість створити свої власні на HTML.

Функція “Ідеальний час” дає змогу надсилати листи тоді, коли ваші клієнти найчастіше читають їх – GetResponse сам підкаже цей час. Сервіс дає змогу відстежувати дії користувачів і надсилати листи автоматично.

В аналітиці ви можете відстежувати ефективність кампаній на десктопах і мобільних пристроях окремо. Для поглибленого аналізу можна підключити сервіс із Google Analytics.

На сайті GetResponse розміщено багато навчальних матеріалів: FAQ, керівництва, вебінари, відео, статті в блозі. Підтримка електронною поштою працює 8 мовами, включно з російською.

З безкоштовним тарифом ви можете створити базу на 500 контактів і надсилати 2500 листів на місяць. Інші плани включають Email Marketing з необмеженою кількістю розсилок, Marketing Automation, Ecommerce Marketing. Вартість залежить від розміру вашої бази.

Сервіс email-розсилок eSputnik

eSputnik – українська омніканальна CDP. Платформа пропонує широкі можливості для маркетингу, включно з email і SMS-розсилками, Web push і Mob push, Viber, In-app, App Inbox, Pop-ups, банерами та рекомендаціями. Компанія планує запустити розсилки у WhatsApp і Telegram, але поки що ці функції недоступні.

Найкращі сервіси email-розсилок

Великому бізнесу eSputnik пропонує:

  • класичний email-маркетинг;
  • омніканальність – поєднання різних каналів спілкування з клієнтами в одну зручну систему;
  • сегментацію бази для роботи з окремими групами;
  • багатомовність – робіть розсилки мовами вашої аудиторії;
  • мобільний маркетинг;
  • ідентифікацію та збір даних про клієнта в єдиний профіль;
  • впровадження штучного інтелекту, алгоритми показу товарних рекомендацій.

Маркетингові рішення eSputnik підходять для найрізноманітніших компаній, включно з маркетплейсами, ритейлерами, сервісами знижок, туристичними сайтами, модними магазинами та багатьма іншими. На сайті сервісу ви знайдете безліч реальних кейсів eSputnik.

Конструктор пропонує просунутий редактор з можливістю drag-and-drop налаштування або роботи з HTML. Шаблонів понад 300, вони розділені на категорії. Усі вони адаптивні, а в редакторі можна подивитися, який вигляд лист має на різних пристроях. Є можливість проводити А/В тестування.

Тригерні ланцюжки можна створювати не тільки за email, а й за допомогою SMS, Viber, push-повідомлень. Сервіс також підтримує AMP – мобільні сторінки з прискореним завантаженням.

Аналітика eSputnik пропонує докладні звіти за різними показниками:

  • статистику за базою контактів;
  • звіт про email-розсилку;
  • візуалізацію доходу від розсилок;
  • звіт по AMP-розсилці.

У кожному листі сервіс залишає UTM-мітки, що дає змогу переглядати результати в Google Analytics.

Сервіс пропонує масу навчальних матеріалів українською та російською мовами. У розділі “Підтримка” відвідувачі знайдуть докладні інструкції зі створення першої розсилки, відповіді на поширені запитання. Зі службою підтримкою можна зв’язатися в онлайн-чаті або через форму зворотного зв’язку.

Сервіс для розсилки листів Zoho Campaigns

Zoho пропонує різні сервіси, включно з поштовою скринькою і CRM-системою. Zoho Campaigns – англомовний сервіс email-розсилок. У ньому є й інші мови, але українська та російська не входять до списку доступних для вибору. У TutHost ви можете придбати сертифікати для підпису email і файлів.

Найкращі сервіси email-розсилок

Сервіс пропонує все необхідне для налаштування якісної розсилки:

  • масова розсилка;
  • робота з базою передплатників;
  • налаштування форм підписки;
  • А/В тестування;
  • автовідповідач;
  • детальна аналітика.

У конструкторі доступно понад 200 шаблонів, які легко налаштувати з системою drag-and-drop, є можливість працювати з HTML-кодом. Конструктор форм також пропонує гнучкі налаштування полів, шрифтів і кольорів.

Сервіс дає змогу автоматизувати розсилки та розробити сценарії для кожного підписника. Достатньо один раз налаштувати алгоритм, і Zoho Campaigns надсилатиме листи в суворій відповідності з ним.

Використовуючи аналітику, ви отримаєте такі дані:

  • число переглядів листів і кількість кліків за посиланнями в них;
  • геолокацію адресатів;
  • пристрої, браузери та ОС передплатників;
  • кількість листів, які не дійшли до адресата, і чому це сталося;
  • показники кампаній у соцмережах: лайки, репости, коментарі.

Для навчання роботі з сервісом доступні відео, керівництва, FAQ, вебінари та блог. Підтримка англомовна.

Безкоштовний тариф один із найвигідніших – до 2000 контактів у базі та до 6000 листів на місяць. Тарифи Standart і Professional пропонують безлімітну кількість листів, а вартість залежить від розміру бази. Протягом 14 днів можна безкоштовно протестувати сервіс.

Підсумки

Перераховані сервіси пропонують функціонал, достатній для створення розсилок будь-якої складності та масштабу. Багато платформ мають безкоштовний тариф, за допомогою якого ви можете протестувати можливості й ухвалити рішення про подальше використання сервісу. Якщо вам потрібен стабільний і безпечний сайт, достатньо замовити у нас хостинг, і ви отримаєте SSL-сертифікат у подарунок.

Схожі матеріали

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *