analytics

Найкращі сервіси веб-аналітики

Веб-аналітика – корисний інструмент для власників сайтів та маркетологів. Аналітичні звіти дозволяють краще зрозуміти потреби та звички аудиторії, знайти сильні та слабкі сторони бізнесу. Такі сервіси пропонують звіти про трафік, пошукові запити, за якими вас знаходять користувачі, теплові карти поведінки на сайті та багато іншої корисної інформації.

Що можна зробити за допомогою інструментів веб-аналітики?

У звітах веб-аналітики ви можете знайти багато корисної інформації, яка допоможе в просуванні.

  • Джерела трафіку. Дізнайтеся, звідки відвідувачі приходять — пошукові системи, соціальні мережі, прямі переходи. Аналітика також покаже популярні пошукові запити, за якими користувачі переходять на ваш ресурс.
  • Відвідуваність. У звітах ви знайдете докладну інформацію про кожне відвідування, кількість переглядів та унікальних користувачів.
  • Юзабіліті. Як користувачі взаємодіють із сайтом, на які елементи натискають та за якими посиланнями переходять.
  • Показник відмов. Іноді відвідувачі ніяк не взаємодіють із сайтом і одразу йдуть. Звіти допоможуть зрозуміти, як часто і чому це відбувається.
  • Коефіцієнт конверсії – кількість відвідувачів, які здійснюють цільову дію на сайті – покупки, підписку на розсилки та інші.
  • Аналіз аудиторії. Переглядайте докладні звіти про вашу аудиторію — вік, стать, географічне розташування. Виходячи із цих даних, ви зможете вибудовувати роботу з урахуванням інтересів відвідувачів.

Веб-аналітика дозволяє вам краще зрозуміти відвідувачів та використовувати цю інформацію для покращення досвіду на вашому сайті. Наприклад, якщо ви виявите, що більшість користувачів використовують мобільні пристрої, ви можете зосередитися на тому, щоб зробити сайт зручнішим для телефонів.

Які вразливості може виявити веб-аналітика?

У світі SEO найгірше, що може статися з вашим сайтом, – це занесення його до чорного списку пошукових систем. Це означає, що Google або інша пошукова система взагалі нікому не покаже ваш ресурс. Уразливості безпеки — це найшвидший спосіб видалити веб-сайт з індексу пошукових систем.

Інструменти аналітики допоможуть знайти не лише проблеми з безпекою, а й інші слабкі місця:

  • Технічні проблеми. До них відносяться «биті» та циклічні посилання, надто повільне завантаження сторінок, некоректне відображення контенту на мобільних пристроях, відсутність SSL-сертифіката – всі ці проблеми можуть призвести до зниження ефективності ресурсу. Інструменти веб-аналітики дозволяють визначити технічні недоліки.
  • Проблеми юзабіліті. Веб-аналітика допоможе знайти слабкі місця у юзабіліті сайту — кнопки, на які ніхто не натискає, заклики до дії, які не працюють, сторінки з низькою відвідуваністю. Знаючи, які елементи неефективні, ви зможете поліпшити досвід користувача на вашому ресурсі.

Аналітика дає вам уявлення про зміни, які ви вносите. Після того, як ви провели роботу над окремими елементами або перенесли домен , аналітика дозволить швидко оцінити зміни.

Що краще використовувати новачкові?

Існує безліч ресурсів для веб-аналітики. Вони проводять збір даних та формують зручні звіти для подальшого узагальнення та аналізу.

Google Analytics

Найкращі сервіси веб-аналітики

Google Analytics – найпопулярніша платформа для веб-аналізу у світі. Понад 30 мільйонів сайтів використовують цей інструмент. Google Analytics аналізує величезний масив даних, пов’язаних із сайтом. Якщо ви хочете, щоб ваш бізнес був представлений у пошуку Google, це незамінний інструмент. Ключові особливості:

  • Велика кількість звітів. Перегляньте дані про відвідувачів, час на сайті, позиції в пошуковій видачі, демографічні дані, швидкість завантаження сторінок. Щоб сайт завжди завантажувався швидко, достатньо купити VPS-сервер Windows від Tuthost.
  • Пошук технічних проблем із сайтом.
  • Оцінка ефективності різних каналів трафіку.
  • Перегляд активності на сайті в режимі реального часу, форимування звіту.
  • Інтеграція з рекламними мережами AdWords та Adsense для збору даних про монетизацію.

Для встановлення Google Analytics достатньо вставити невеликий html-фрагмент у код сторінок.

SimilarWeb

Найкращі сервіси веб-аналітики

SimilarWeb – це унікальна платформа для аналізу даних. Вона збирає різну інформацію:

  • відвідуваність та канали трафіку;
  • поведінка на сайті; показник відмов;
  • дані про конкурентів у галузі.

SimilarWeb знаходить та оцінює ефективність конкурентів, щоб ви могли провести порівняння та побачити, які методи можна впровадити у свій бізнес. Повна функціональність доступна в платній версії, але для знайомства з сервісом доступний безкоштовний план.

Serpstat

Найкращі сервіси веб-аналітики

Serpstat – сервіс для детальної SEO-аналітики сайту. Він пропонує звіти про позиції вашого сайту в пошукових системах, дані про вагу посилань, докладний розбір семантики. Ще одна перевага — можливість проаналізувати успішніших конкурентів і взяти на озброєння найефективніші методи просування.

Clicky

Найкращі сервіси веб-аналітики

Clicky – це популярний сервіс для веб-аналітики. Його головна особливість – робота в режимі реального часу. Clicky існує більше 13 років, і багато користувачів часто називають сервіс Google Analytics у мініатюрі. Clicky реєструє кожне відвідування, місцезнаходження відвідувача, джерело трафіку, час на сайті та створює теплові карти. Інтерфейс програми дуже простий, але масив даних буде корисним навіть для досвідчених маркетологів.

Piwik

Найкращі сервіси веб-аналітики

Piwik є програмним продуктом для встановлення на хостинг. Він встановлюється аналогічно CMS та працює на PHP/MySQL. Програма надає звіти про відвідуваність, джерела трафіку, пошукові запити та конверсії. Piwik пропонує безкоштовну версію та платне рішення з розширеними можливостями.

Plerdy

Найкращі сервіси веб-аналітики

Plerdy – сервіс для відстеження конверсій та поведінки користувачів. Він аналізує кліки відвідувачів і навіть робить відеозаписи сесій, дозволяє налаштовувати форми, що спливають, без залучення розробників. Для початку роботи достатньо встановити невеликий скрипт на сайт та обрати один із тарифних планів, серед яких є і безкоштовний.

Висновки

Веб-аналітика – незамінний помічник у просуванні сайтів. Інструменти допоможуть зрозуміти цільову аудиторію – хто ваші відвідувачі, звідки вони переходять на сайт та як із ним взаємодіють. Веб-аналітика також допоможе проаналізувати позиції сайту в пошукових системах та обрати ефективні методи просування.

Схожі матеріали

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *