Найкращі сервіси email-розсилок
- Навіщо потрібен сервіс email-розсилок?
- Які бувають сервіси розсилок
- З чого почати вибір інструменту email-розсилки
- Сервіс розсилки листів SendPulse
- Сервіс email-розсилок MailChimp
- Сервіс для розсилок enKod
- Сервіс для розсилки листів Campaign Monitor
- Сервіс розсилок UniSender
- Сервіс email-розсилки GetResponse
- Сервіс email-розсилок eSputnik
- Сервіс для розсилки листів Zoho Campaigns
- Підсумки
Email-маркетинг – високоефективна стратегія комунікації з клієнтами. Листи перетворюють потенційних клієнтів на реальних покупців, а разових покупців – на лояльних, захоплених шанувальників, які регулярно купують ваші продукти або послуги.
Незважаючи на зростання популярності соціальних мереж і спаму електронною поштою (який, до речі, ніколи не був хорошою маркетинговою стратегією), email-маркетинг залишається найефективнішим способом спілкування і підвищення лояльності клієнтів. Email – канал комунікації №1. Чи знаєте ви, що щонайменше 99% користувачів щодня перевіряють свою електронну пошту? Цього не можна сказати ні про який інший канал зв’язку.
Розсилка може інформувати клієнтів про новинки в магазині, нові статті в блозі або свіжі акції. Вона також може зіграти важливу роль у вашій стратегії онлайн-маркетингу, підвищуючи впізнаваність бренду. TutHost ділиться добіркою сервісів, з якими налаштувати розсилку буде просто.
Навіщо потрібен сервіс email-розсилок?
Використання служби email-розсилок необхідне для швидкого зв’язку з клієнтами. Підключення автоматизованого сервісу має багато переваг, зокрема:
- Недорогий спосіб комунікації. Багато служб дуже дешеві або навіть безкоштовні для використання, і здатні охопити тисячі адрес.
- Високі шанси, що ваше повідомлення прочитають. Дослідження 2019 року показало, що в усьому світі налічується близько 3.8 мільярда активних користувачів електронної пошти, водночас високий відсоток дорослих заглядають у поштову скриньку щодня.
- Гнучкість налаштувань. Ви можете легко автоматизувати і налаштувати кампанії розсилок, щоб адаптувати і персоналізувати контент для окремих груп аудиторії. Неможливо охопити тисячі клієнтів, надсилаючи листи вручну.
- Вимірюваність. Більшість сервісів розсилок надають аналітику, яка допоможе чітко визначити, наскільки ефективні листи з погляду кліків, відкриттів і покупок.
- Орієнтація на дію. Ви можете створювати різні листи для досягнення певних дій від клієнтів: провести опитування, надати додаткову інформацію, підштовхнути до покупки на сайті.
- Доступність. Дедалі більше людей переглядають електронні листи на мобільних пристроях, тому швидко отримують вашу інформацію.
- Готові шаблони. Вам необов’язково думати над дизайном листа і найкращим розміщенням інформації. Багато сервісів надають готові шаблони або прості конструктори.
Швидкість роботи з сервісом розсилок у рази вища, ніж надсилання листів з особистої або корпоративної пошти.
Які бувають сервіси розсилок
Ви знайдете велику кількість сервісів розсилок, які, на перший погляд, пропонують різні функції. Однак усі їх можна розділити на 3 великі категорії:
- Маркетингові сервіси. Їхній функціонал дає змогу швидко завантажити базу адрес і створити розсилку. Редагувати дизайн можна в простому редакторі, перетягуючи блоки. Багато сервісів надають доступ до аналітики, але поглибленої статистики щодо переходів на сайт і конверсій у ній немає.
- Сервіси “маркетинг +” або “маркетинг CRM”. На додаток до стандартних маркетингових служб вони надають детальну аналітику, в якій ви можете подивитися статистику за кожним клієнтом, включно з переходами на сайт, авторизацією, додаванням товарів до вибраного та оформленням замовлень. Ця інформація допоможе сегментувати клієнтів і створити окремі розсилки для кожної групи: тих, хто перейшов на сайт, але нічого не купив, або тих, хто додав товари в обране, але не оформив замовлення.
- Плагіни розсилок. Це не самостійні сервіси, а плагіни, що вбудовуються в різні CMS або CRM-системи. Їхньої функціональності вистачить, щоб запустити невеликі кампанії, але без можливості гнучкого налаштування і перегляду поглибленої аналітики.
Сервіси категорії “маркетинг +” надають найбільш просунуті послуги, тому рекомендуємо обирати саме їх.
З чого почати вибір інструменту email-розсилки
Щоб вибрати сервіс, що відповідає вашим завданням, проведіть невеликий аналіз:
- Оцініть, як часто ви збираєтеся надсилати листи. Чи будуть це регулярні розсилки кілька разів на тиждень, чи епізодичні кампанії, приурочені до свят та акцій?
- Чи будете ви експортувати наявну базу даних, чи вам потрібна форма підписки для збору адрес?
- Які елементи будуть включені в листи? Чи потрібно їх налаштовувати, наприклад, рекомендовані товари, карусель, таймер тощо.
- Відповіді на ці запитання допоможуть зрозуміти, чи відповідає функціонал сервісу вашим вимогам. Уважно вивчіть функції, які пропонує обрана платформа.
- Зверніть увагу на аналітику, яку пропонує служба. Вам достатньо простої статистики, чи важливо отримувати поглиблені дані про дії клієнтів після отримання листа?
- Не останню роль відіграє і вартість. Сервіси пропонують різні ціни, тому співвіднесіть тарифи зі своїм бюджетом на email-маркетинг.
Вибір сервісів email-розсилок величезний. У них багато спільного, але є й суттєві відмінності. Пропонуємо вам список найкращих, на наш погляд, інструментів.
Сервіс розсилки листів SendPulse
SendPulse – один із найпопулярніших сервісів. Він дає змогу створювати розсилки по email, web push, надсилати SMS-повідомлення, працювати в месенджерах. З SendPulse також можна створити чат-бот.
Можливостей сервісу достатньо, щоб побудувати весь процес email-маркетингу:
- зібрати клієнтську базу;
- створити шаблони листів;
- зробити розсилку;
- переглядати аналітику.
SendPulse дає змогу налаштовувати тригерний ланцюжок листів залежно від дій користувача на сайті. Це можуть бути 2-3 листи, які підштовхнуть клієнта до завершення замовлення або повторної покупки. У такий ланцюжок можна вбудувати SMS або пуш-повідомлення в браузері.
SendPulse також пропонує:
- Конструктор листів і 130 безкоштовних шаблонів, які можна змінювати. Блоки можна міняти місцями, додавати YouTube-відео, кнопки CTA. Шаблони адаптивні й мають чудовий вигляд на будь-яких пристроях.
- Конструктор форм для збору адрес. Створюйте фіксовані або плаваючі форми, спливаючі вікна з можливістю додати зображення, поля, кнопки, чекбокси. Налаштовуйте кольори та шрифти на свій розсуд.
- Інструмент Automation 360 для автоматизації воронки продажів. Налаштовуйте авторозсилки залежно від дій користувача на сайті.
- Чат-боти для Instagram, Telegram, Facebook, WhatsApp.
- Конструктор лендінгів.
- Безкоштовну CRM для маркетингу і продажів.
Підтримка працює в режимі 24/7, а для знайомства з сервісом є база знань, навчальні відео та блог. Сервіс багатомовний. Безкоштовний тариф дає змогу зібрати базу з 500 підписників і надіслати 15 000 листів на місяць. Якщо цього мало, можна вибрати один із 3 тарифних планів: Standart, Pro, Enterprise.
Сервіс email-розсилок MailChimp
Mailchimp – одна з найвідоміших і найпопулярніших платформ email-маркетингу. Ця компанія існує понад 20 років і пропонує клієнтам широкий набір функцій навіть у безкоштовній версії. Істотний недолік – відсутність україномовної та російськомовної версій, але інтерфейс дуже простий.
Приємна особливість Mailchimp полягає в тому, що якщо ви не готові перейти на платний тариф, але вам потрібно додати деякі функції, можна підключити надбудови з оплатою за кожне використання.
Можливості Mailchimp дають змогу:
- створювати розсилки;
- налаштовувати автоматичне надсилання листів;
- інтегрувати контент у соціальні мережі;
- працювати з базою передплатників;
- імпортувати дані в зручному форматі: Google Docs, .csv, .xml;
- налаштовувати автоматичне оновлення даних;
- інтегрувати в email-кампанії понад 250 застосунків.
Сервіс пропонує детальну аналітику за вашими кампаніями. Редактор шаблонів пропонує гнучкі можливості: додавання зображень і анімації, кнопок. Доступно понад 300 шаблонів різних тематик. Увімкніть Creative Assistant, щоб штучний інтелект підібрав для вас відповідні шаблони. У Mailchimp також є конструктор форм.
Розібратися з роботою сервісу допоможе велика база знань. Безкоштовний тариф дає змогу надіслати до 1000 листів на місяць без можливості налаштувати розклад і провести А/В тестування. Інші тарифні плани: Essentials, Standard, Premium. Вартість і кількість листів залежить від розміру бази, яку ви вкажете під час вибору тарифу.
Сервіс для розсилок enKod
enKod – сервіс автоматизації маркетингу, що пропонує email-розсилки, push і SMS-розсилки, трекінг користувачів, pop-up вікна. Російськомовний інтерфейс простий навіть для новачків.
Можливості сервісу включають:
- простий HTML-редактор із попереднім переглядом повідомлення;
- створення масових розсилок;
- тригерні автоматичні ланцюжки;
- гнучке налаштування листів;
- багатоканальні розсилки (email, web-push, mobile-push, sms);
- можливість зберігати великі обсяги інформації;
- можливість швидко знайти потрібну інформацію в базах даних;
- трекер відстеження дій користувачів на сайті та в розсилках.
У листах можна налаштовувати товарні рекомендації, пропонувати клієнтам додаткові товари або стимулювати їх зробити повторну покупку. enKod пропонує докладні аналітичні звіти з можливістю встановити фільтри, щоб відстежувати тільки важливі показники.
Сервіс повністю платний, кожен клієнт отримує персонального менеджера. Для знайомства з функціоналом можна подивитися демо-відео.
Сервіс для розсилки листів Campaign Monitor
Campaign Monitor – англомовний сервіс, популярний у Європі та США. В Україні він поки що не набув широкого поширення, бо не має україномовної та російськомовної версії. Серед головних переваг Campaign Monitor – просте налаштування шаблонів шляхом перетягування блоків і можливість інтеграції із зовнішніми сервісами Shopify, Google Analytics, WordPress, WooCommerce, Salesforce, GetFeedback, Zendesk – загальна кількість додатків перевищує 250.
Основні можливості:
- редактор з адаптивними шаблонами (понад 100);
- SMS-розсилки;
- налаштування автоматизації, сегментація бази, персоналізація листів;
- форми підписки в різних варіантах – кнопка “Sign Up”, вбудована форма, цільова сторінка.
Campaign Monitor пропонує детальну аналітику за всіма кампаніями і переходами за посиланнями. Є можливість проводити А/B тестування. Ви також можете отримати від сервісу поради щодо поліпшення своїх маркетингових стратегій. Можна інтегрувати Campaign Monitor з Google Analytics, щоб відстежувати успіхи маркетингових кампаній і коригувати їх.
Навчитися працювати з сервісом допоможе велика бібліотека з вибором статей, інфографіки, відео та вебінарів. Однак усі матеріали англійською мовою.
Безкоштовний тариф у Campaign Monitor відсутній. Клієнти можуть обрати серед 3 тарифних планів: Basic з 2500 листів на місяць, Unlimited і Premier. Останні два дають змогу надсилати необмежену кількість листів на місяць.
Сервіс розсилок UniSender
UniSender – популярна платформа розсилок. Крім email-кампаній, можна налаштовувати чат-боти, лендінги, розсилки у Viber і по SMS. Головна особливість – в UniSender можна налаштувати все самостійно або замовити професійне налаштування у менеджерів компанії.
Можливостей платформи вистачить, щоб зібрати базу email і налаштувати якісну розсилку. Як і в інших службах, пропонується зручний редактор із готовими шаблонами, можливість автоматизації та персоналізації. Налаштовуйте форми підписки і сторінки відписки, проводьте А/В тестування, переглядайте докладні аналітичні звіти.
Безкоштовний тариф включає до 100 контактів і 1500 листів на місяць. Щоб відправляти більше, підключіть тариф Лайт, Стандарт або Преміум. У школі маркетингу UniSender ви знайдете докладні курси з email-розсилок.
Сервіс email-розсилки GetResponse
GetResponse пропонує інтерфейс 12 мовами, включно з російською. Української версії немає. Платформа пропонує такі послуги:
- email-маркетинг;
- SMS-маркетинг;
- автоматизація розсилок;
- web push-повідомлення;
- спливаючі форми та вікна;
- інтеграція із зовнішніми ecommerce-платформами;
- онлайн-чат для підтримки клієнтів на вашому сайті;
- конструктор сайтів;
- конструктор лендінгів;
- автореспондери (автоматичні тригерні ланцюжки);
- сегментація бази контактів.
Редактор GetResponse містить понад 100 безкоштовних шаблонів, які можна налаштовувати. Якщо ви володієте HTML, то можете створити власний шаблон з нуля. Готовий шаблон ви можете подивитися на різних пристроях або надіслати тестовий лист. У редакторі форм доступні готові шаблони, а також можливість створити свої власні на HTML.
Функція “Ідеальний час” дає змогу надсилати листи тоді, коли ваші клієнти найчастіше читають їх – GetResponse сам підкаже цей час. Сервіс дає змогу відстежувати дії користувачів і надсилати листи автоматично.
В аналітиці ви можете відстежувати ефективність кампаній на десктопах і мобільних пристроях окремо. Для поглибленого аналізу можна підключити сервіс із Google Analytics.
На сайті GetResponse розміщено багато навчальних матеріалів: FAQ, керівництва, вебінари, відео, статті в блозі. Підтримка електронною поштою працює 8 мовами, включно з російською.
З безкоштовним тарифом ви можете створити базу на 500 контактів і надсилати 2500 листів на місяць. Інші плани включають Email Marketing з необмеженою кількістю розсилок, Marketing Automation, Ecommerce Marketing. Вартість залежить від розміру вашої бази.
Сервіс email-розсилок eSputnik
eSputnik – українська омніканальна CDP. Платформа пропонує широкі можливості для маркетингу, включно з email і SMS-розсилками, Web push і Mob push, Viber, In-app, App Inbox, Pop-ups, банерами та рекомендаціями. Компанія планує запустити розсилки у WhatsApp і Telegram, але поки що ці функції недоступні.
Великому бізнесу eSputnik пропонує:
- класичний email-маркетинг;
- омніканальність – поєднання різних каналів спілкування з клієнтами в одну зручну систему;
- сегментацію бази для роботи з окремими групами;
- багатомовність – робіть розсилки мовами вашої аудиторії;
- мобільний маркетинг;
- ідентифікацію та збір даних про клієнта в єдиний профіль;
- впровадження штучного інтелекту, алгоритми показу товарних рекомендацій.
Маркетингові рішення eSputnik підходять для найрізноманітніших компаній, включно з маркетплейсами, ритейлерами, сервісами знижок, туристичними сайтами, модними магазинами та багатьма іншими. На сайті сервісу ви знайдете безліч реальних кейсів eSputnik.
Конструктор пропонує просунутий редактор з можливістю drag-and-drop налаштування або роботи з HTML. Шаблонів понад 300, вони розділені на категорії. Усі вони адаптивні, а в редакторі можна подивитися, який вигляд лист має на різних пристроях. Є можливість проводити А/В тестування.
Тригерні ланцюжки можна створювати не тільки за email, а й за допомогою SMS, Viber, push-повідомлень. Сервіс також підтримує AMP – мобільні сторінки з прискореним завантаженням.
Аналітика eSputnik пропонує докладні звіти за різними показниками:
- статистику за базою контактів;
- звіт про email-розсилку;
- візуалізацію доходу від розсилок;
- звіт по AMP-розсилці.
У кожному листі сервіс залишає UTM-мітки, що дає змогу переглядати результати в Google Analytics.
Сервіс пропонує масу навчальних матеріалів українською та російською мовами. У розділі “Підтримка” відвідувачі знайдуть докладні інструкції зі створення першої розсилки, відповіді на поширені запитання. Зі службою підтримкою можна зв’язатися в онлайн-чаті або через форму зворотного зв’язку.
Сервіс для розсилки листів Zoho Campaigns
Zoho пропонує різні сервіси, включно з поштовою скринькою і CRM-системою. Zoho Campaigns – англомовний сервіс email-розсилок. У ньому є й інші мови, але українська та російська не входять до списку доступних для вибору. У TutHost ви можете придбати сертифікати для підпису email і файлів.
Сервіс пропонує все необхідне для налаштування якісної розсилки:
- масова розсилка;
- робота з базою передплатників;
- налаштування форм підписки;
- А/В тестування;
- автовідповідач;
- детальна аналітика.
У конструкторі доступно понад 200 шаблонів, які легко налаштувати з системою drag-and-drop, є можливість працювати з HTML-кодом. Конструктор форм також пропонує гнучкі налаштування полів, шрифтів і кольорів.
Сервіс дає змогу автоматизувати розсилки та розробити сценарії для кожного підписника. Достатньо один раз налаштувати алгоритм, і Zoho Campaigns надсилатиме листи в суворій відповідності з ним.
Використовуючи аналітику, ви отримаєте такі дані:
- число переглядів листів і кількість кліків за посиланнями в них;
- геолокацію адресатів;
- пристрої, браузери та ОС передплатників;
- кількість листів, які не дійшли до адресата, і чому це сталося;
- показники кампаній у соцмережах: лайки, репости, коментарі.
Для навчання роботі з сервісом доступні відео, керівництва, FAQ, вебінари та блог. Підтримка англомовна.
Безкоштовний тариф один із найвигідніших – до 2000 контактів у базі та до 6000 листів на місяць. Тарифи Standart і Professional пропонують безлімітну кількість листів, а вартість залежить від розміру бази. Протягом 14 днів можна безкоштовно протестувати сервіс.
Підсумки
Перераховані сервіси пропонують функціонал, достатній для створення розсилок будь-якої складності та масштабу. Багато платформ мають безкоштовний тариф, за допомогою якого ви можете протестувати можливості й ухвалити рішення про подальше використання сервісу. Якщо вам потрібен стабільний і безпечний сайт, достатньо замовити у нас хостинг, і ви отримаєте SSL-сертифікат у подарунок.