rparp

Як зробити з блогу прибутковий бізнес

Ви напевно чули історії людей, які монетизували свій блог і заробляють суму з трьома, а то й чотирма нулями. Створити блог може будь-яка людина – для цього не потрібно реєструвати бізнес, створювати складний сайт і вкладати гроші в маркетинг. Хоча останнє, звісно, прискорить процес розвитку.

Як зробити з блогу прибутковий бізнес

Сьогодні створити простий блог можна за один день. Для цього підійдуть численні соцмережі, системи управління контентом (CMS) і SaaS-платформи або наш конструктор зі зручними шаблонами. Втім, для заробітку мало створити сайт і почати робити публікації. Знадобиться стратегія, розуміння інтересів аудиторії і, звісно, захопленість своєю справою.

Для чого потрібен блог?

Блог – це ваша візитна картка, спосіб самовираження, можливість поділитися зі світом тим, на чому ви добре розумієтеся. Ви можете переслідувати одну або кілька цілей:

  • ділитися з людьми своєю думкою з будь-яких питань;
  • розповідати про себе та свої захоплення;
  • навчати людей і ділитися знаннями;
  • рекламувати свої (або чужі) товари та послуги;
  • будувати особистий бренд;
  • розповідати про свою фірму (корпоративний блог).

Звісно, не можна забувати і про заробіток, адже він дуже мотивує. Однак якщо заробіток – єдина мета, ви навряд чи досягнете результату. Пишіть про те, що вам цікаво, інакше ризикуєте втратити мотивацію ще до того, як заробите на блозі перший долар.

Як вести блог?

Ведення блогу може здатися простим – ви просто робите публікації і збираєте трафік. З таким підходом вам доведеться дуже довго чекати перших рекламодавців. Якщо ви хочете швидко вийти на монетизацію, враховуйте такі моменти:

Як зробити з блогу прибутковий бізнес
  • Регулярність публікацій. Якщо на початку шляху ви додаєте нові статті 3 рази на тиждень, а потім на місяць пропадаєте, аудиторія може піти від вас. Краще написати кілька статей і залишити їх у запасі. Якщо у вас не буде часу або натхнення писати, ви зможете опублікувати вже готові матеріали.
  • Інтереси аудиторії. Це стосується тільки блогів певної тематики. Ви пишете про свою діяльність або хобі, наприклад, риболовлю. Пишіть тільки на пов’язані теми, адже аудиторія чекає саме цього. Якщо в блозі з’явиться стаття про вирощування кактусів, частина людей може піти.
  • Контент-план. Записуйте ідеї для статей, які вас відвідують. Так ви сформуєте контент-план або “банк ідей”, звідки завжди зможете взяти цікаву тему.
  • Не забувайте про візуальну складову. Сучасні користувачі не дуже люблять довге полотно тексту. Розбавляйте його зображеннями, інфографікою, анімацією, відео.

Якщо ви вирішили створити блог на окремому сайті, знадобиться домен і хостинг. У нас можна замовити професійне адміністрування сервера, якщо ви не хочете вникати в деталі. Можна створити блог і в соцмережах, але можливості монетизації будуть обмежені.

Виберіть професійне доменне ім’я. Навіть якщо ви починаєте хобі-блог, ви все одно повинні ставитися до нього як до бізнесу. В ідеалі це має бути домен на кшталт blogname.com або myblog.org, а не blogname.wordpress.guru.

Бути унікальним і таким, що запам’ятовується, коли справа доходить до доменних імен, – це здорово, але у людей не повинно виникнути проблем із запам’ятовуванням URL-адреси. Тож будьте простішими, уникайте химерних символів і цифр.

Для блогу підійде найпростіший хостинг, а за потреби ви завжди можете перенести сайт у TutHost безкоштовно.

Пам’ятайте, що ви пишете для читачів, а не для себе. Такі інструменти, як Google Trends і Google Analytics, є чудовим орієнтиром для виявлення популярних ідей і тем, які шукають люди у вашій ніші. У результаті аналізу ви зможете створювати привабливі пости, які збільшать трафік на сайт.

Як зробити з блогу прибутковий бізнес

Які є способи монетизації блогу

Нарешті, ми підійшли до тієї частини, де ви дізнаєтеся про різні способи заробітку. Ви можете використовувати відразу кілька, щоб підвищити доходи, але пам’ятайте: занадто велика кількість реклами відлякає аудиторію.

Контекстна реклама

Найпопулярніша мережа контекстної реклами – Google Adsense. Щоб почати заробляти, вам потрібно зареєструватися в системі і додати свій сайт. Для початку роботи він має пройти перевірку Google. Іноді вона проходить швидко в автоматичному режимі, але деякі сайти відправляють на ручну модерацію, яка може зайняти більше часу.

Відвідуваність не є головним критерієм для проходження перевірки, але рекомендований показник – від 500 відвідувачів на день.

У панелі управління Adsense ви зможете налаштувати рекламні блоки, які будуть показані у вашому блозі. Потім ви вставляєте рекламний код у html-код сторінок, на яких хочете показувати рекламу. Вона називається контекстною, тому що вміст блоків буде підлаштовуватися під вміст сторінки або інтереси читачів.

Розрахувати приблизний дохід ви можете, використовуючи калькулятор Adsense. Сума залежить від географічного положення ваших читачів, тематики блогу і, звісно, відвідуваності.

Ви не зможете заробляти на контекстній рекламі в соцмережах.

Банерна реклама

Банер – це теж рекламний блок. На відміну від контекстної реклами, його вміст фіксований. Ви самі вирішуєте, де розмістити банер. Хороше правило – реклама не повинна заважати перегляду основного контенту.

Як зробити з блогу прибутковий бізнес

Найскладніше в банерній рекламі – знайти відповідних рекламодавців, які захочуть розмістити блоки на вашому сайті та заплатити за це прийнятну ціну. Що більше у вас трафіку, то простіше знайти клієнтів. Це можна робити самостійно або зареєструвавшись на численних біржах.

Розміщення гостьових постів

Коли ваш блог отримує певну популярність, ви можете публікувати чужі статті. Перевага цього способу – ви самі встановлюєте форму оплати. Це може бути фіксована ціна за розміщення, додатковий бонус за перегляди (наприклад, якщо за місяць статтю прочитають 10 000 осіб), оплата за переходи за посиланням у статті.

Публікуючи гостьові статті, стежте за їхньою якістю:

  • текст має бути унікальним;
  • тема має хоча б побічно перетинатися з тематикою блогу;
  • текст має бути легко читабельним і зрозумілим;
  • у статті не має бути більше 2-3 посилань на кожні 2000 символів.

Також стежте за тим, щоб кількість гостьових постів не перевищувала ваші власні матеріали. Пам’ятайте, що аудиторія зібралася навколо вас, а велика кількість гостьових матеріалів може відлякати її.

Платні огляди

Завоювавши популярність, ви можете заробляти на платних оглядах різних товарів. Це популярна модель монетизації у сфері ґаджетів, брендів одягу та взуття, косметики та парфумерії. Ви пишете про товар, а виробник платить вам винагороду. Якщо у вас популярний ресурс, платні огляди можуть стати основним джерелом доходу.

Продаж товарів і послуг

Ви можете продавати як власні, так і чужі товари. Якщо ви завели корпоративний блог, це хороший спосіб більше розповісти про свою фірму, товари чи послуги. Додайте в текст посилання, щоб направити користувачів і підвищити їхню мотивацію до замовлення. Аналогічним чином можна продавати товари інших виробників (так працює партнерський маркетинг).

Продаж посилань

Продаж посилань – простий, але не найприбутковіший спосіб монетизації. Ви можете продавати посилання в статтях і отримувати за це винагороду. Найпростіший спосіб зробити це – додати сайт в одну або кілька бірж посилань, наприклад, collaborator.pro. Ви самі встановлюєте суму за 1 розміщення, але враховуйте, що ніхто не захоче купувати посилання за завищеною ціною.

Враховуйте, що чим більше посилань ви розміщуєте, тим сильніше “забруднюється” ваш сайт. Кількість посилань на зовнішні ресурси ніколи не має перевищувати половину загальної кількості статей.

Продаж інфопродуктів

Цей спосіб підходить, якщо ви завели блог, щоб будувати особистий бренд і вже встигли завоювати репутацію експерта. Ділитися знаннями необов’язково безкоштовно! Створюйте онлайн-уроки, проводьте вебінари, пишіть книжки, докладні керівництва, email-розсилки та продавайте їх.

Як заробити на партнерських програмах

Як зробити з блогу прибутковий бізнес

Партнерська програма – простий спосіб монетизувати блог, навіть якщо у вас поки що немає широкої аудиторії. Досить вибрати компанію, товари або послуги якої перетинаються з вашою тематикою. Працювати з партнеркою дуже просто:

  1. Зареєструватися в партнерській програмі.
  2. Розмістити рекламний банер або посилання на сторінці блогу.
  3. Дочекатися, поки користувачі перейдуть за посиланням і куплять товар.
  4. Отримати комісію.

Ще одна перевага цього способу – широкий вибір партнерських програм у найрізноманітніших тематиках:

  • Edu-masters – навчальний трафік;
  • Rozetka – партнерка відомого маркетплейса;
  • Travelpayouts – туристичний трафік;
  • Salesdoubler – фінанси і криптовалюта, телеком-сервіси, служби доставки;
  • Booking.com і Airbnb – відомі сервіси бронювання житла.

Це далеко не повний список доступних партнерських програм, а лише популярні та перевірені варіанти.

Продаж підписок і спонсорство

Якщо у вас є цінний досвід або рідкісні знання, запропонуйте читачам оформити підписку на платний контент. Це дуже популярна модель у США та Європі, де люди готові платити за якісний контент. У нас ця модель поки що не дуже популярна, але також розвивається. Платна підписка може мати на увазі доступ до додаткових матеріалів у блозі, наприклад, з цінними порадами, відео або покроковими інструкціями.

Нарешті, запропонуйте читачам переказати вам деяку суму за їхнім вибором – зараз спонсорство дуже популярне, і навіть на YouTube можна підключити таку функцію.

Скільки заробляють на блозі?

Неможливо дати точну відповідь на це питання. Є багато змінних, які впливатимуть на заробіток. Це і тематика, і відвідуваність, і географічне положення читачів. Якщо ви не готові вкладати гроші в маркетинг, буде важко вийти на високий дохід. За даними Indeed, у США середній дохід блогера становить $2734 на місяць. Звісно, в Україні ця цифра в кілька разів менша – $500 можна вважати чудовим доходом для особистого блогу.Створити блог легко, але перетворити його на джерело стабільного доходу досить складно. Будуть потрібні місяці роботи, вивчення аудиторії та маркетингових стратегій. Розглядайте блог як бізнес, і ви напевно зможете монетизувати його.

Схожі матеріали

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *