shop

Кращий движок для інтернет-магазину. Огляд кращих платформ для інтернет-магазину

В епоху цифрових технологій будь-який бренд потребує онлайн-присутності. Системи керування контентом або CMS для електронної комерції – це швидкий та простий спосіб запустити торгівлю в інтернеті. Функціональна CMS дає вам гнучкість для ефективного створення, наповнення та керування магазином. Для користувачів, які не мають знань у галузі кодування, важливо, щоб CMS надавала прості у використанні інструменти для керування сайтами.

Види CMS для інтернет-магазину

Сьогодні є сотні рішень для створення інтернет-магазинів. Серед них є продукти, які встановлюються на хостинг, хостингові рішення із різними тарифними планами. Існує 4 широкі категорії програмного забезпечення CMS:

  • з відкритим вихідним кодом;
  • CMS із коробки;
  • конструктори;
  • SaaS рішення.

Вони мають схожий функціонал, але відрізняються інструментами та можливостями.

Wordpress + Woocommerce

<strong>Кращий движок для інтернет-магазину. Огляд кращих платформ для інтернет-магазину</strong>

WordPress завоював популярність як платформа для блогів, але із плагіном Woocommerce ця CMS дозволяє створити повноцінний магазин. WooCommerce – це плагін з відкритим вихідним кодом, який дозволяє запускати інтернет-магазин на WordPress. В даний час WooCommerce вважається одним із найбільш ефективних рішень для онлайн-торгівлі.

Найбільш яскравою перевагою WooCommerce є простота встановлення, налаштування та запуску. За допомогою додаткових віджетів ви зможете легко розширити функціональність, додати кілька мов, форми оплати та зворотного зв’язку. Більшість шаблонів адаптивні та правильно відображаються на мобільних пристроях. Навіть новачок може створити інтернет-магазин без особливих зусиль, якщо замовить у нас хостинг для WordPress із уже встановленою CMS.

Joomla!

<strong>Кращий движок для інтернет-магазину. Огляд кращих платформ для інтернет-магазину</strong>

Joomla ще одна популярна CMS, на якій можна створити інтернет-магазин. Сам движок простий в управлінні, працювати з ним зможуть новачки та люди, не знайомі з HTML або Javascript. CMS має модульну систему, тому магазин можна зібрати за принципом конструктора. Для цього розробники пропонують понад 8 000 доповнень та шаблонів, серед них є платні та безкоштовні рішення.

Завдяки розширеним параметрам SEO сайт легко просувати в пошукових системах. До недоліків можна зарахувати складну інтеграцію зовнішніх сервісів. Стабільну роботу забезпечить надійний хостинг Joomla від Tuthost.

Opencart

<strong>Кращий движок для інтернет-магазину. Огляд кращих платформ для інтернет-магазину</strong>

OpenCart – це безкоштовна система керування контентом з відкритим вихідним кодом. Достатньо встановити CMS на хостинг, щоб створити інтернет-магазин. Навіть базовий набір опцій буде достатнім для запуску, хоча дизайн навряд чи потішить. OpenCart – одна з найпопулярніших CMS для електронної комерції завдяки своїй простоті, гнучкості та багатофункціональності.

Платформа має зручний інтерфейс, що дозволяє виконувати безліч завдань за допомогою єдиної панелі адміністратора. Крім того, OpenCart поставляється з більш ніж 13 000 модулів та тем для легкої масштабованості. Більшість із них платні. Движок підтримує безліч мов, валют, способів оплати.

Magento

<strong>Кращий движок для інтернет-магазину. Огляд кращих платформ для інтернет-магазину</strong>

Magento — це платформа електронної комерції з відкритим кодом, написана на PHP. Офіційно запущена в 2008 році система зарекомендувала себе як популярний вибір. Magento використовують багато великих брендів, таких як Coca Cola, Ford, FoxConnect і т. д. Крім того, на Magento Marketplace можна завантажити різні розширення та теми.

Magento пропонує три продукти:

  • Community;
  • Enterprise (також відомий як Commerce);
  • Enterprise Cloud Edition.

Таким чином, движок підійде для проектів різного масштабу. Почати можна із безкоштовного Community. Зі зростанням бізнесу можна розширювати можливості магазину з тарифними планами Magento Enterprise та Enterprise Cloud Edition. Хостинг для Magento від нашої компанії полегшить роботу – вам не доведеться вручну встановлювати CMS.

Shopify

<strong>Кращий движок для інтернет-магазину. Огляд кращих платформ для інтернет-магазину</strong>

Shopify – це SaaS-платформа (Software as a service). Shopify – це хостингове рішення, тому вам не потрібно турбуватися про хостинг, встановлення движка або оновлення компонентів. Платформа проста у використанні, багатофункціональна та працює різними мовами. Для початку роботи достатньо зареєструватись на сайті Shopify, після чого ви отримаєте безкоштовно 14 тестових днів. Після закінчення цього терміну доведеться обрати один із тарифних планів із щомісячною оплатою:

  • Basic Shopify – $ 29;
  • Shopify – $ 79;
  • Advanced Shopify – $299.

Shopify пропонує платні та безкоштовні шаблони для створення сайту, гнучкі налаштування та підтримку. Можливості SEO-оптимізації обмежені.

Horoshop

<strong>Кращий движок для інтернет-магазину. Огляд кращих платформ для інтернет-магазину</strong>

Хорошоп – продукт українських розробників, який діє за принципом SaaS. Движок забезпечує швидку роботу сайту навіть з великою кількістю категорій і товарів, прості SEO-налаштування, фільтри, що налаштовуються, облік товарів на складі з автоматичним вивантаженням з Excel або 1С. Доступний швидкий експорт товарів на маркетплейси та агрегатори Prom, Rozetka, Hotline, Price.ua та інші.

Для запуску невеликого магазину з асортиментом до 1000 товарів підійде тарифний план BASIC за 120 грн. на місяць (при оплаті за рік). Безкоштовно доступні тестові 7 днів, щоб оцінити роботу Хорошопа. Зі зростанням бізнесу можна розширювати можливості з тарифними планами STANDARD (400 грн.), PRO (1000 грн.), B2B (2000 грн.). Для великих клієнтів є план Enterprise з індивідуальними умовами.

Mercurio CMS

<strong>Кращий движок для інтернет-магазину. Огляд кращих платформ для інтернет-магазину</strong>

Ще один движок від українських розробників, призначений для інтернет-магазинів. Платформа з коробки створена на основі фреймворків Laravel, Elasticsearch, Vue.JS, тому відкриває широкі можливості для налаштування. Движок легко інтегрується з популярними службами доставки Нова Пошта, Укрпошта, Meest, Justin. Mercurio CMS пропонує фільтри, що настроюються, порівняння товарів, пошук по сайту з підказками, мультимовність, автоматичне оповіщення клієнтів через сервіс TurboSMS.

Базовий тариф Cloud коштує $50 на місяць, за які ви отримуєте хостинг та безкоштовну техпідтримку. Заплативши $2,000, ви стаєте повноправним власником ПЗ «з коробки» і можете розмістити його на хостингу на свій вибір. Умови та вартість у тарифі Enterprise обговорюються індивідуально – ви можете замовити розробку дизайну, команду для підтримки сайту на аутсорсі та інші послуги.

Критерії вибору CMS для вашого інтернет-магазину

Щоб інтернет-магазин працював стабільно, важливо враховувати різні фактори.

  • Швидкість роботи. Чим вона вища, тим зручніше відвідувачам буде користуватися магазином. Швидкість завантаження сторінок – важливий фактор при ранжируванні сайту пошуковими системами.
  • Зрозумілий інтерфейс та управління. Не варто робити вибір лише на основі функцій та можливостей. Якщо для управління магазином потрібні знання вищої математики та мов програмування, то робота навряд чи буде ефективною.
  • Доступні мови. Популярні рішення пропонують російську версію, рідше – українську. Якщо ви обираєте менш поширену CMS, переконайтеся, що вона підтримує мультимовність.
  • Вік CMS. Як не дивно, цей показник побічно свідчить про якість. Популярні платформи пройшли випробування часом – у них виправили безліч багів та вразливостей. Нові проекти найчастіше мають такі проблеми.
  • Популярність теж багато говорить про якість двигуна. Якщо за 2 роки існування його встановили лише 200 осіб, продукт навряд чи відповідає вимогам підприємців. Популярні движки, такі як WordPress та Joomla, мають багатомільйонну аудиторію.
  • Проста інтеграція. Кому потрібен магазин без можливості оплати, швидкого завантаження товарів, відгуків покупців? Створити такі функції з нуля зможе не кожен програміст, тому краще вибрати двигун із простою інтеграцією сторонніх сервісів.
  • Адаптивність – сьогодні одна з головних вимог. Більшість користувачів оформляють замовлення через мобільні пристрої, тому сайт має коректно працювати і на ПК, і на планшетах, і на телефонах.
  • Можливість масштабування. Для розширення бізнесу багато движків пропонують просунуті налаштування, модулі та плагіни.
  • Проста SEO оптимізація. Пошуковий трафік важко залучити без додаткової оптимізації сайту, тому движок має бути доброзичливим до SEO та пропонувати відповідні налаштування.
  • Вартість. Більшість популярних движків безкоштовні, а їх функціоналу вистачає навіть для великих магазинів. Перед покупкою платної CMS ретельно придивіться до безкоштовних рішень.

Якщо ви обрали движок з відкритим вихідним кодом, для його встановлення знадобиться хостинг. Ми маємо лінійку тарифів «Гігабайт» — вона підійде для інтернет-магазинів, яким не вистачає дискового простору на звичайних тарифних планах.

Яку платформу обрати для інтернет-магазину?

Вибір CMS може виявитись непростим завданням, якщо ви ніколи не мали справи зі створенням сайтів. Обирайте продукти, які вирішать одразу кілька завдань:

  • швидкий запуск магазину;
  • просте управління продажами;
  • легкий облік товарів;
  • просунуті маркетингові інструменти.

На старті вам навряд чи знадобляться складні функції та тарифні плани, що пропонують 50 000 товарів. Що простіше працювати з платформою, то більше шансів, що ваш бізнес почне зростати. А коли це станеться, знадобиться масштабування — тому CMS повинна мати таку можливість. Движки з відкритим вихідним кодом з коробки мають таку можливість, проте може знадобитися допомога професійних розробників. У SaaS-рішеннях для розширення доведеться перейти на дорожчий тарифний план.

Висновки

Сьогодні запустити інтернет-магазин нескладно. Для цього необов’язково знати мови програмування чи наймати професійних розробників. Достатньо обрати CMS – систему керування контентом. Обравши відповідну платформу, ви зможете швидко розпочати торгівлю та надати клієнтам усі необхідні функції: пошук, фільтри, кошик замовлень та зручні способи оплати. А движки українських та інших розробників дозволять інтегрувати магазин із популярними маркетплейсами та службами доставки.

Схожі матеріали

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *