uuu

40 корисних інструментів для роботи з веб-аналітикою

Веб-аналітика – це один із найпотужніших засобів для розуміння поведінки користувачів на вашому веб-сайті. Вона надає цінні відомості про те, як відвідувачі взаємодіють з вашими сторінками, що дає змогу вам оптимізувати контент і підвищити конверсію. Але щоб використовувати потенціал веб-аналітики повною мірою, необхідні відповідні інструменти.

p8bn7 P2H5i3IhIThced9IBXFasOtiiyNBQkp dXM apArsdwFfR3Yi GNt5ye7UFnF9Z UvdH6jWygre5vqUO7lk5bLMST8DQV6TFKz0R8kAqf4Hvh8JwXvhs2uz PYVIsh mP1OSbO0H89Qt cvR0

Застосування цих інструментів дає змогу скоротити витрати і протестувати стратегії просування. Для посилення ефекту також варто замовити послугу для захисту сервера, за допомогою якої можна мінімізувати негативний ефект під час хакерських атак.

Найкращі інструменти веб-аналітики

Маркетологи можуть користуватися одним або кількома інструментами веб-аналітики. І для того щоб вибрати те, що ідеально підійде, варто вивчити найпопулярніші варіанти.

Google Analytics

Щоб безкоштовно здійснювати збір статистичних даних, можна скористатися ефективним інструментом Google Analytics. Він підійде більш досвідченим маркетологам, новачкам же буде складно розібратися у всіх його тонкощах.

Серед основних переваг, якими володіє Google Analytics, можна виділити кілька ключових:

  • наявність мобільного застосунку, що дає змогу продовжувати роботу в будь-якому зручному місці;
  • безліч параметрів, якими можна користуватися під час складання звітів і різних документів;
  • більша частина даних збирається й обробляється автоматично.

Параметри збору даних можна визначати власними силами. Якщо ж виникає потреба в опрацюванні великого обсягу інформації, то можна використовувати семплірування.

Якщо ж додатково отримати ліцензії Microsoft в оренду, то можна оптимізувати роботу будь-якого веб-сайту.

Adobe Analytics

Про існування аналітичного інструменту Adobe відомо практично всім маркетологам незалежно від їхнього досвіду. За допомогою цього сервісу можна встановити, яка кількість відвідувачів була на сайті і що саме їх цікавило.

Як правило, сервіс Adobe застосовують у сфері бізнесу. Усе тому, що з його допомогою можна оцінити характер трафіку, а також особливості поведінки відвідувачів сайту. Цей сервіс також дає змогу коригувати налаштування, щоб підсумкові звіти відповідали заданим вимогам.

Для онлайн-бізнесу Adobe Analytics це такий самий незамінний інструмент, як і хостинг-панель. За допомогою статистики та аналітики, яку він надає, можна краще пізнати своїх клієнтів і скласти стратегію, яка допоможе максимізувати прибуток.

Перед тим як ухвалювати рішення про використання платної версії, можна скористатися демо-варіантом. Це дасть змогу оцінити функціонал і основні опції.

Clicky

Основне призначення сервісу Clicky це ретельний контроль таргетованої або ж контекстної реклами, а також її аналіз. Серед доступних функціональних можливостей можна виділити:

  • парсинг ключових словосполучень і слів;
  • парсинг мета-тегів;
  • вибір відповідних груп, а також спільнот;
  • комфортна і проста інтеграція;
  • спрощення процесу підготовки оголошень.

Clicky досить простий у використанні, тому навіть новачкові не важко розібратися в ньому, прочитавши базові інструкції з відкритих джерел. Вартість сервісу багато в чому залежить від того, які функціональні можливості буде обрано для роботи (наприклад, тариф Custom дає змогу аналізувати до 1000 веб-сайтів).

Фінтеза

Якщо виникає потреба в проведенні глибокої аналітики та оцінці статистичних даних, то краще скористатися сервісом Finteza. Основна перевага цього інструменту полягає в тому, що всі дії, пов’язані з опрацюванням інформаційних даних, проводитимуться в режимі реального часу. При цьому швидкість роботи аналізованого сайту знижуватися в процесі не буде.

Якщо ви хочете розвивати свій онлайн-бізнес, то крім створення сайту, купівлі панелі управління вам необхідно час від часу проводити аналіз активності користувачів, щоб виявити їхні інтереси та потреби. Finteza, будучи одним із найкращих аналітичних інструментів, допоможе вам у цьому, зокрема й завдяки таким додатковим можливостям, як:

  • оцінка трафіку і детектор ботів;
  • автоматичні воронки за сторінками, подіями, джерелами;
  • аналіз аудиторії (IP, географія, пристрої тощо, але все в межах приватності);
  • порівняння сторінок за ефективністю;
  • автоматичний підрахунок конверсій за джерелами в режимі реального часу.

Finteza відмінно вирішує будь-які маркетингові завдання від простого моніторингу конверсії до незалежної монетизації.

Kissmetrics

Для аналізу поведінки користувачів, які відвідують ваш веб-сайт, також добре підійде сервіс Kissmetrics. За допомогою цього інструменту можна збирати різні корисні дані, зберігати їх, а також обробляти в автоматичному режимі. На підставі отриманих даних можна складати звіти про обсяги продажу, про ступінь активності.

Серед можливостей і переваг сервісу можна виділити:

  • сегментація та експорт даних;
  • відстеження кліків за посиланнями;
  • отримання докладної інформації про відвідувачів;
  • наявність когортного аналізу та A/B-тестування;
  • проста інтеграція.

Єдиний мінус Kissmetrics – це його висока вартість.

Mixpanel

Mixpanel це ще один потужний і якісний інструмент для веб-аналітики. З його допомогою можна зрозуміти, наскільки залучена потенційна аудиторія, також доступна і загальна статистика. Найбільшу ефективність сервіс Mixpanel продемонструє в разі, якщо потрібно проводити оцінку великого бізнесу. У нього відмінно опрацьований функціонал для таких цілей.

Open Web Analytics

Open Web Analytics це ефективний аналітичний інструмент, що дає змогу проводити весь необхідний збір даних безкоштовно. Щоб скористатися цим сервісом, потрібно попередньо встановити вихідний код, а також налаштувати його.

Open Web Analytics можна без складнощів підключати до CRM-систем. Також сервіс доповнено панеллю керування, що спрощує процес перевірки інтернет-магазину або іншого онлайн-ресурсу чи інтернет-магазину.

Щоб розуміти, як працює сайт, чи потрібна реорганізація, може бути використана метрика. Основні метрики сайту в Open Web Analytics відображаються на користувацькому дашборді: відвідуваність, перегляди сторінок, середній час перебування на сайті, кількість відмов і дохід. Також на дашборді показується інформація про останніх користувачів, яка містить їхній тип браузера, кількість переглянутих ними сторінок, час візиту.

Якщо ви вже створили і налаштували сайт, придбали ліцензію Cloudlinux, обзавелися іншим корисним інструментарієм і переходите до етапу аналізу аудиторії, то Open Web Analytics вас приємно здивує в процесі роботи.

Oracle Analytics

Щоб швидко зібрати аналітичні відомості та підготувати відповідний прогноз, не витрачаючи на це багато часу, можна скористатися сервісом Oracle Analytics. Для того щоб підвищити ефективність цього сервісу, додатково підключіть штучний інтелект та інші інструменти, які містяться на офіційному сайті.

Перед покупкою також можна спробувати демо-версію й оцінити функціонал Oracle Analytics. Його вартість доволі низька: щомісяця потрібно вносити оплату в розмірі 16 доларів.

OWOX BI

Якщо необхідно проводити роботу з рекламними кабінетами або CRM-системами, приділіть увагу сервісу OWOX BI. Його основний функціонал містить:

  • збір даних, які стосуються вартісних показників;
  • підготовку прогнозів;
  • встановлення ступеня ефективності.

Також за необхідності можна налаштувати в OWOX BI наскрізну аналітику. Це дає змогу спростити процес вивчення та оцінки поведінкових параметрів аудиторії.

Parse.ly

Parse.ly розроблено спеціально для того, щоб поступово підвищувати якість контенту, що додається на сайт. Цим сервісом користуються в тому разі, якщо потрібно підвищити ефективність блогу або комерційного веб-порталу. Адже саме тут публікується велика кількість контенту.

За допомогою Parse.ly можна оцінити, наскільки читачам цікаво відвідувати веб-портал і читати публікації. Для спрощення роботи доступний і дашборд, а також інші види метрики для контролю відвідуваності.

SEOPressor

SEOPressor це плагін для WordPress, який ідеально підходить для вирішення SEO-завдань. Він дає змогу визначити, наскільки добре підібрані ключові слова і фрази. Додатково можна використовувати колтрекінг, за допомогою якого можна з’ясувати, яка реклама буде більш привабливою для користувачів.

40 корисних інструментів для роботи з веб-аналітикою

Сервіс не безкоштовний, але й ціна в нього аж ніяк не висока – всього 9 доларів на місяць.

Similarweb

Цей частково безкоштовний сервіс був представлений одним із перших, і досі маркетологи та інші фахівці активно ним користуються. Основне завдання Similarweb це оцінка відвідуваності веб-порталу. У безкоштовній версії міститься весь необхідний функціонал, але платна містить більше корисних можливостей (як, наприклад, можливість аналізувати більшу кількість сайтів).

Також сервіс привабливий тим, що дає змогу ретельно опрацювати SEO-складову, провести оцінку інвестиційних і комерційних характеристик.

Ubersuggest

Щоб успішніше працювати в діджитал-середовищі, слід правильно і грамотно складати маркетингову стратегію. Це прекрасно розуміли розробники Ubersuggest, тому й створили сервіс, який практично ідеально заточений під цю мету.

За допомогою Ubersuggest можна оцінити якість посилань, вивчити трафік, а також правильно вибрати ключові слова. І все це за доступними цінами найдорожчий тарифний план з максимальним функціоналом коштує 40 доларів на місяць.

Woopra

Цей інструмент активно використовують просунуті маркетологи, оскільки з його допомогою можна швидко скласти карту шляху відвідувачів веб-порталу. Усі дії будуть виконуватися в автоматичному режимі. Важливо враховувати і мінус – високу вартість (999 доларів на місяць). Але для того щоб оцінити функціонал, можна скористатися пробною версією, яка доступна на 14 днів.

Найкращі блоги з веб-аналітики

Веб-аналітика це складна і багатогранна сфера, де постійно змінюються правила гри. Щоб досягти успіху в цій ніші й отримати максимум користі, одних лише онлайн-інструментів недостатньо, потрібно постійно навчатися і дізнаватися щось нове.

Допоможуть вам у цьому блоги, де люди з великим досвідом діляться своїми знаннями і дають корисні поради. Розглянемо найпопулярніші серед них:

  • Блог компанії Netpeak. Блог присвячений діджитал-маркетингу. Тут детально розглянуто особливості опрацювання контенту, правила використання SMM і PPC. У блозі також публікують успішні історії брендів, чий досвід ви можете взяти на озброєння.
  • Deloitte Insights. Це англомовний блог, де представлено безліч цікавих і цінних публікацій. Наприклад, тут можна дізнатися, як правильно користуватися аналітичними даними, як складати прогнози і виконувати інші маркетингові маніпуляції.
  • Blastam. Цей блог містить детальну інформацію про A/B тести, а також про Data Layer. Усі ці інструменти можуть знадобитися не тільки аналітикам, а й маркетологам.
  • Менеджер тегів Google Tag Manager і Google Analytics | Блог Сімо Ахави. Ті маркетологи, які приділяють особливу увагу аналітиці, обов’язково мають відвідати цей блог, що належить Сімо Ахаве. Сімо Ахава це відомий фінський аналітик і експерт, який спеціалізується на Google Tag Manager і Google Analytics. У своєму блозі він ділиться цінними матеріалами та корисними порадами про конверсію та різні інструменти аналітики.
  • Бритва Оккама від Авінаша Каушика Блог про цифровий маркетинг та аналітику. Цей блог належить гуру у сфері веб-аналітики, якого звуть Авінаш Кошик. Ця людина не тільки активно веде блог, а й пише книжки, в яких люди, які цікавляться веб-аналітикою, знайдуть багато корисної інформації. Ще одна унікальна розробка Кошика – це багатофункціональна онлайн-платформа Market Motive Inc.
  • Big Data Analytics News | Big Data news, Hadoop, NoSQL, Predictive Analytics. Основний напрямок роботи цього блогу – це data scientists. Цій темі присвячені не тільки статті та публікації, а й новини. Усе це дасть змогу аналітикам суттєво розширити власний кругозір.
40 корисних інструментів для роботи з веб-аналітикою
  • Data Science Central. Цей блог містить усе те, що може бути цікаво аналітикам. На сайті представлено чимало корисних публікацій, присвячених основним компонентам штучного інтелекту.
  • Брайанкліфтон. Цей блог веде Брайан Кліфтон, який вважається одним із найкращих веб-аналітиків. Основний напрямок його роботи як професіонала це Google Analytics.
  • CXL. Якщо виникає потреба у вивченні метрик, то краще зупинити свій вибір на цьому блозі. Тут ви зможете знайти багато корисного і цікавого, але для цього потрібно знати англійську мову.
  • BITimes. Цей веб-портал це новинний блог. Тут розповідається про те, що нового сталося у сфері веб-аналітики та в суміжних галузях.
  • SnowPlow. Блог веде група людей, які працюють в одному агентстві. Вони розповідають про те, для чого саме потрібна аналітика і наскільки вона корисна. У блозі є чимало публікацій, вивчення та використання яких на практиці допоможе поліпшити основні бізнес-показники.
  • Optimizesmart. Власником цього блогу вважається Хіманшу Шарма. Цей фахівець приділяв чимало уваги таким аспектам, як розрахунок ROI і Bounce Rate. Окремо в блозі розглядаються найбільш популярні та часто використовувані моделі атрибуції.
  • Moz Analytics. Цей блог власність MOZ. Тут у деталях розглянуто все те, що може знадобитися для SEO-оптимізації. Також тут можна знайти багато корисної інформації про веб-аналітику, конверсію тощо.
  • Jeffalytics. Для того щоб успішно використовувати Google Аналітику в роботі, варто попередньо вивчити безліч корисних і цінних даних. І в цьому блозі є все те, що може знадобитися.

Блоги відрізняються від сухої документації тим, що вони менш відірвані від життя і реальної практики. Їх пишуть такі самі люди, як і ви, з тією лише різницею, що у них більше досвіду і кваліфікації. Тому якщо ви цікавитеся веб-аналітикою, багато хто з вищеописаних блогів буде корисним і цікавим.

Найкращі Reddit-ветки та Slack-канал

Отримати цінну інформацію можна також у Reddit-гілках і Slack-каналах. Розглянемо найвідоміші з їх числа, що стосуються веб-аналітики:

  • Google Analytics. Цю платформу було підготовлено спеціально для того, щоб дізнатися, як здійснювати збір даних з певних додатків і веб-порталів. За допомогою спеціальних інструментів, які доступні зараз, можна готувати звіти.
  • Аналітика. Тут доступно багато корисної інформації, яка може стати в пригоді вам на практиці.
  • BigData. У цій гілці представлено безліч корисних і цінних даних, які можуть знадобитися в процесі опрацювання досить великих обсягів інформації.
  • Дані. Якщо ви бажаєте отримати чимало цінної та корисної інформації про аналітику та можливості обробки даних, слід завітати на цей канал.
  • Datascience. Тут учасники активно обговорюють безліч тем, які присвячені аналітичним даним і способам їх обробки.
  • Дані прекрасні. Щоб істотно розширити кругозір, слід відвідати цю гілку. Через кілька годин скролінгу ви зрозумієте, що робота з даними має не тільки практичну користь, а й естетичну.
  • Measureslack. У цьому каналі багато чатів на різні теми від візуалізації даних до роботи з аналітичними інструментами.

Якщо блоги пишуть переважно професіонали, то в Reddit або Slack свої думки може висловлювати будь-яка людина. Якщо ви віддаєте перевагу обміну думками та дискусії, а не просто споживанню інформації, то вам тут сподобається.

Найкращі Facebook групи

Сьогодні Facebook це одна з найпопулярніших соціальних мереж, де є безліч спільнот за інтересами. Серед них можна виділити кілька груп, які присвячені веб-аналітиці та особливостям обробки даних:

  • BIG DATA Professionals | Scientists | IOT | NoSQL | Hadoop | Spark | Flink. У цій групі публікується цікава інформація щодо обробки даних і машинного навчання.
  • BIG DATA. У цій групі можна знайти велику кількість публікацій, присвячених базам даних і роботі з ними.
  • Data Science Beginners. Спочатку ця група створювалася для того, щоб детальніше розібрати особливості веб-аналітики. Тут є чимало користувачів, які мають великий досвід і зможуть розповісти багато корисного.
  • BIG DATA та візуальна аналітика. Цю групу розробляли спеціально для того, щоб вивчити особливості використання систем аналітики у сфері бізнесу. За правильного підходу можна не тільки вивчити нову інформацію, а й відшукати ефективні рішення, які можна застосувати на практиці.
  • Google Analytics/Google Tag Manager/Google Data Studio Ентузіасти. У цій групі активно обговорюють різноманітне програмне забезпечення, особливості роботи з кодами та інші аспекти.

Facebook це універсальний інструмент, який підходить як для спілкування, так і для отримання нової інформації. У тематичних групах ви можете знаходити людей з такими самими інтересами, як і у вас, ділитися з ними своїм досвідом і обговорювати цікаві для вас теми

40 корисних інструментів для роботи з веб-аналітикою

Висновок

Інструменти для роботи з веб-аналітикою відіграють ключову роль у світі онлайн-бізнесу. Вони дають змогу власникам веб-сайтів і маркетологам отримувати цінну інформацію про поведінку користувачів, ефективність кампаній і загальну продуктивність веб-ресурсів. Грамотно розпоряджаючись інформацією, ви можете багаторазово збільшити охоплення аудиторії, і, відповідно, прибуток.

Щоб полегшити роботу з даними, ви можете скористатися онлайн-сервісами та допоміжними інструментами, а щоб полегшити навчання і швидше інтегруватися в цю сферу, слід звернути увагу на блоги професіоналів і спеціальні майданчики, де ви можете спілкуватися і обмінюватися досвідом з колегами за інтересами.

В інтернеті існує величезна безліч матеріалів (як теоретичних, так і прикладних), які дадуть вам змогу зануритися в захопливий світ веб-аналітики, ми згадали лише малу частину. Але якщо ви тільки ступили на цю стезю і ще не сформували свій смак і стійку думку, то знайомство з цим всесвітом краще починати саме з них.

Схожі матеріали

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *