+380 (44) 391 0955
Передзвоніть мені
support@tuthost.ua
24/7 email support
Онлайн чат (10:00-19:00)
Чат

Нові правила ICANN щодо зміни контактів для міжнародних доменів

Нові правила ICANN щодо зміни контактів для міжнародних доменів

З початку 2017 року набули чинності нові правила зміни контактної інформації в міжнародних доменах, ми спробуємо трохи пояснити, що це означає.

Нова політика трансферів, опублікована у спеціальному документі: Transfer Policy встановлює правила, як відбувається трансфер домену та зміна контактів.

Що це означає?

Це означає, що коли реєстрант виконує зміну імені, назви організації або електронної пошти адреси для будь-якого міжнародного домену – ініціюється процес зміни Реєстранта. Цей процес включає підтвердження по email, який відправляється старому і новому реєстранту.

Зміни не набудуть чинності доти, доки не буде підтвердження з обох сторін, а після зміни домен буде заблоковано для змін на 60 днів. У цей час домен не можна переносити або вносити зміни. Якщо інша сторона відхиляє зміни, то зміна реєстранта буде скасовано і інформація в whois не зміниться.

Що це означає для клієнтів?

У більшості випадків, але не завжди, при запиті на зміну інформації в WHOIS для домену новий реєстрант отримає email. В email будуть запити:

  • підтвердити або відхилити зміни реєстранта
  • підтвердити, що інформація правильна

Після підтвердження новим реєстрантом подібний лист отримає старий реєстрант із запитом на підтвердження зміни реєстранта.

Тільки після того, як обидві сторони підтвердять зміни, процес зміни реєстранта буде завершений.

Як цей процес відбувається у конкретного реєстратора ResellerClub?

При кожній зміні реєстранта надсилається email попередньому та новому реєстранту. Підтвердження очікується протягом 60 днів, після чого якщо зміна не була підтверджена з обох сторін зміни відхиляються. Після того, як підтвердження отримано, може пройти до 24 годин до фактичної зміни контактів.

Який вигляд має лист і з якої адреси прийде?

Лист для підтвердження зміни контактів, для нашого реєстратора зазвичай приходить з адреси do_not_reply@myorderbox.com з темою: “Зміна контактної інформації для назва_домена – необхідне підтвердження”. У листі вказуються старі дані до зміни, нові дані, які будуть після зміни. Також у листі є посилання, перейшовши за яким ви можете підтвердити або відхилити зміни.

Нові правила ICANN щодо зміни контактів для міжнародних доменів

Що станеться, якщо email поточного реєстранта не дійсний або не працює?

Якщо підтверджуючий email який надісланий новому або поточному реєстранту не зможе бути доставлений, реселлер зможе повторно надіслати запит на підтвердження:

  • на ту ж адресу, якщо вона тимчасово недоступна, або
  • по СМС на номер телефону, вказаний реєстрантом.

Якщо номер телефону неправильний, реселлер має можливість оновити інформацію в поточному реєстранті, вказавши новий коректний номер телефону. Зміна номера телефону реєстранта не є зміною реєстранта, тому виконується без підтвердження. Як тільки буде вказано правильний номер телефону, реселлер може надіслати підтвердження електронної пошти на новий, оновлений номер телефону.


Денис Семенюк

Leave a Reply

Your email address will not be published.