Як змінити контактний email в особистому кабінеті?

Можливість безпосередньо змінити email в особистому кабінеті відключена з міркувань безпеки. Але, якщо у вас помінявся email, то ви можете просто додати користувача з новою адресою. Додати користувача можна в особистому кабінеті через розділ Інструменти – Додати користувача. Вкажіть новий email, ПІБ, новий пароль для доступу та поставте галочку “повний доступ”, якщо хочете, щоб новий…

Як підвищити безпеку Joomla?

Останнім часом сильно збільшилася кількість зломів та атак на Joomla CMS. У зв’язку з цим ми вирішили надати кілька порад нашим клієнтам. Найбільше зломів відбувається через кілька причин. 1) Застаріла версія Joomla. Перевірте версію Joomla в адмінці та порівняйте її з останньою актуальною версією. Перевірити останню актуальну версію можна на сайтах: http://joomlaportal.ru/ – у колонці…

Які панелі управління використовуються?

Клієнти часто запитують, які панелі управління у нас використовуються і чим відрізняються, відповідаємо: 1) Directadmin – знаходиться за адресою виду vash-site.com:2222 (де vash-site.com це адреса вашого сайту) Це панель управління надається всім клієнтам, які замовили послугу хостингу або реселлінгу в Україні. 2) Білінгова панель – знаходиться за адресою https://my.tuthost.ua Це панель, через яку проходять всі…

Як вибрати пароль

Пароль – найважливіша складова захисту Ваших особистих даних на нашому сайті. Основні вимоги до паролю: його повинні знати лише Ви і він має бути складним для підбору зловмисників. Не використовуйте як пароль своє ім’я, прізвище, номер паспорта або телефону тощо. Не використовуйте прості паролі типу “qwerty”, “12345”, “password” тощо. Всі такі паролі дуже легко підібрати…

Чому саме TutHost.ua?

Ми надаємо хостинг за принципом все включено, тобто не обмежуємо наших клієнтів нічого, крім дискового простору. Ми надаємо хостинг за досить низькими цінами, але це зовсім не відбивається на якості послуг. У нас встановлені потужні сервери у найбільших датацентрах, що забезпечує швидку та стабільну роботу сайтів наших клієнтів.

Що таке трафік?

Трафік – це обсяг вхідної та вихідної інформації між сервером та користувачами.

Що таке хостинг?

Хостинг – це розміщення та зберігання веб-сайту клієнта на сервері провайдера. Клієнт отримує у своє розпорядження доменне ім’я (Наприклад, domen.com), дисковий простір на сервері для розміщення сайту, а також можливість використання ресурсів сервера для нормального функціонування сайту (MySQL, PHP, PERL, SSI тощо). Що таке хостинг: визначення поняття Інтернет-ресурси щодня відвідують мільйони користувачів з усього світу…

Що таке LiveChat?

LiveChat – варіант поширеної на заході форми підтримки користувачів, що практично повністю витіснив у них підтримку icq. Як правило, під livechat мається на увазі встановлена програма-чат для зв’язку з операторами служби підтримки, побачити наявність або відсутність оператора можна за станом спеціальної іконки, на сайті. Переваги для клієнта: – немає потреби в установці програмного клієнта icq…

Що таке домен?

Домен або доменне ім’я – це адреса веб-сайту, що легко запам’ятовується, що замінює складну числову IP-адресу. Найбільш поширені домени другого (domen.com) та третього (назва.com.ua) рівня. Що означає поняття «домен»? Сьогодні у кожного користувача інтернету, чи то велика корпорація чи приватна особа, з’явилася чудова нагода не тільки заявити про своє існування на весь світ, а й…

Як ефективно взаємодіяти зі службою підтримки?

Щоб ефективно користуватися підтримкою, потрібно запам’ятати кілька моментів: Для фінансових питань є фінансовий відділ на сайті http://support.tuthost.com або email billing< собачка> tuthost.com Для технічних питань – є відділ служби підтримки – на сайті http://support.tuthost.com або email support< собачка> tuthost.com Як писати запит через email або через Центр підтримки http://support.tuthost.com значення не має, все одно всі…