Новий кабінет клієнта 2023

У цьому розділі зібрані відповіді на запитання щодо нового кабінету клієнта (білінгу), на який ми перейшли в січні 2023 року.

Як змінити пароль облікового запису?

Якщо Ви забули пароль до Вашого облікового запису в особистому кабінеті, то скористайтеся функцією відновлення пароля під час входу до панелі: https://my.tuthost.ua/ Якщо пароль відомий, але бажаєте його змінити, то внести зміни ви можете у розділі налаштування. У верхньому правому кутку, при наведенні курсору на свій логін буде меню керування, де буде посилання “Налаштування” ,…

Як продовжити домен?

Для продовження доменного імені Вам необхідно перейти до особистого кабінету: https://my.tuthost.ua Перейдіть до розділу “Товари/послуги” та виберіть пункт меню “Домени”. Після цього в списку доменів, вибрати той, який бажаєте продовжити і натиснути кнопку вгорі “Продовжити”. Далі Вам потрібно вибрати період, на який бажаєте продовжити доменне ім’я та натиснути на кнопку “У кошик”. Наприкінці Вам потрібно…

Як включити повідомлення про закінчення послуги?

Для цього потрібно в особистому кабінеті вказати свій номер телефону та відзначити, які повідомлення ви хочете отримувати. У старому інтерфейсі для активації SMS-повідомлень потрібно: Вказати номер мобільного телефону в розділі: Клієнт – Користувачі – вибрати користувача та вказати номер телефону . У розділі Клієнт – Налаштування користувача – внизу є ” Налаштування повідомлень ” –…

Як змінити контактний email в особистому кабінеті?

Можливість безпосередньо змінити email в особистому кабінеті відключена з міркувань безпеки. Але, якщо у вас помінявся email, то ви можете просто додати користувача з новою адресою. Додати користувача можна в особистому кабінеті через розділ Інструменти – Додати користувача. Вкажіть новий email, ПІБ, новий пароль для доступу та поставте галочку “повний доступ”, якщо хочете, щоб новий…

Як змінити платника на організацію, якщо вказано фізичну особу.

1) Для того, щоб при виставленні рахунків у полі платник вказувалася організація – заповніть у профілі білінгу поле “Організація” і поставте навпроти нього галочку. 2) Щоб при виставленні рахунків у полі платник вказувалося фізична особа – поле організація має бути порожнім і навпроти нього не повинно стояти галочки.

Як сплатити послуги платіжною карткою.

Для того щоб сплатити рахунок, платіжною карткою Visa, Maestro або MasterCard потрібно: при оплаті замовлення у способах оплати виберіть 2checkout або Liqpay. 2checkout – якщо ви оплачуєте не з України. Liqpay – якщо у вас картка ПриватБанку або ви платите з України. Важливо: не на одному з етапів жодні дані вашої картки не зберігаються, а…

Як перенести домени в зоні od.ua на обслуговування в TutHost.com

З 01.01.2009 проводиться процедура актуалізації всіх одеських доменів (od.ua та odessa.ua) До 16.01.2009 всі одеські домени мають бути перенесені на обслуговування до одного з поточних реєстраторів, вказаних на сторінці https://ns.od.ua/ TutHost.com одним із перших отримав статус офіційного реєстратора у зоні od.ua Процедура перенесення домену до нас на обслуговування: 1) Якщо ви вже є нашим клієнтом…