Можливість безпосередньо змінити email в особистому кабінеті відключена з міркувань безпеки.
Але, якщо у вас помінявся email, то ви можете просто додати користувача з новою адресою.
Додати користувача можна в особистому кабінеті через розділ Інструменти – Додати користувача.
Вкажіть новий email, ПІБ, новий пароль для доступу та поставте галочку “повний доступ”, якщо хочете, щоб новий користувач мав повний доступ до вашого особистого кабінету.
Після цього, при необхідності, ви можете вимкнути старого користувача у розділі “Користувачі”.
Якщо вам потрібно змінити Email без додавання нового користувача , то це можна зробити через запит до служби підтримки, в запиті вкажіть ваш старий email і новий який ви хочете використовувати.
Якщо ви втратили пароль і у вас вже немає доступу до поштової скриньки – зверніться до нашої служби підтримки – ми підкажемо, як можна відновити доступ.