LiveChat – варіант поширеної на заході форми підтримки користувачів, що практично повністю витіснив у них підтримку icq. Як правило, під livechat мається на увазі встановлена програма-чат для зв’язку з операторами служби підтримки, побачити наявність або відсутність оператора можна за станом спеціальної іконки, на сайті.
Переваги для клієнта:
– немає потреби в установці програмного клієнта icq
– Виходячи з цього, можна спілкуватися з будь-якого комп’ютера
– весь лог розмови можна роздрукувати або надіслати собі на мейл
– служба ICQ може працювати з будь-яких причин, наприклад – оновлення протоколу тощо.
– багато адміністраторів забороняють ICQ.
– за ICQ неможливо контролювати роботу операторів.
Наша система записує всі розмови. Будьте певні – ми контролюватимемо якість роботи наших операторів!