Щоб створити поштову скриньку, зайдіть в панель керування в розділі “E-Mail Акаунти”. Ви побачите, що вже існує одна скринька виду: vash_login@vash_domen.ru. Ця скринька не може бути видалена. Це системний ящик у системі UNIX. Доступ до цієї скриньки здійснюється за логіном та паролем від облікового запису. Зверніть увагу, що як логін Ви повинні вказати логін від облікового запису, а не назву поштової скриньки повністю. На цю скриньку можуть надходити, наприклад, повідомлення про помилки роботи скриптів, що запускаються по крону. Не слід використовувати цю адресу для повсякденного листування, оскільки пароль на нього такий самий як і пароль на обліковий запис. Якщо хтось дізнається або перехопить пароль від цієї скриньки, то по суті він зможе отримати доступ до облікового запису. Якщо на цю скриньку надходить інформація, то краще встановіть переадресацію з цієї скриньки на будь-яку іншу. Зробити це можна на панелі керування в розділі “Переадресації”. Просунуті користувачі можуть створити файл з іменем “.forward” у домашній директорії облікового запису. У цьому файлі потрібно написати адресу, на яку Ви хочете здійснювати переадресацію.
Зміна цін на сертифікати Code Signing Докладніше