Як ефективно взаємодіяти зі службою підтримки?

Щоб ефективно користуватися підтримкою, потрібно запам’ятати кілька моментів:
Для фінансових питань є фінансовий відділ на сайті http://support.tuthost.com або email billing< собачка> tuthost.com
Для технічних питань – є відділ служби підтримки – на сайті http://support.tuthost.com або email support< собачка> tuthost.com

Як писати запит через email або через Центр підтримки http://support.tuthost.com значення не має, все одно всі запити обробляються єдиною системою.

Після написання запиту – ви обов’язково протягом 5 хвилин повинні отримати відповідь від робота, що ваш лист отримано, йому надано номер (вказується в темі листа-відповіді) і ми над ним працюємо.

Якщо протягом 5 хвилин після надсилання запиту ви такого листа не отримали, то:
перевірте фільтри вашої пошти, якщо лист не заблокували – то напишіть запит повторно.

Також ми отримали Ваш запит можна дізнатися по контактному телефону, вказаному на сайті

Цей матеріал був корисним?

Схожі матеріали

Потрібна підтримка?

Не можете знайти відповідь, яку шукаєте?
Contact Support